EdaElaAyaz poncikveannesii sıcak su harika oluyor ama işte yoksa yapacak bir şey yok maalesef o zaman bol bol oryantal
1prenses_annesii poncikveannesii bu gece tam 40 oluyoruz pazar suni sanciyla dogumu baslatacagiz gelmezse 🤦♀️
poncikveannesii 1prenses_annesii bende pazartesi gidip konşcam en geç çarşmba günü alsınlar psikolojimin moreli kaldırmıyor 😂
Eksimtrakk poncikveannesii 40+4 deyiz henüz kanala bile inmedi bebiş 🙈 pazartesiye kadar bekleyeceğiz bakalım
1prenses_annesii poncikveannesii he valla ben de dedim doktora gelsin artik diye zaten sancı filan da çıkmıyor dümdüz çizgi 😄😄
glsmaydn38 poncikveannesii 40+2 den yazıyorum nst dümdüz suni verip yatıracaklardı hareketleri düzenli olunca pazartesiye ertelediler belki kendi sancın gelir dediler 2 cm açıklık olmuş bu arada siz de durumlar nasıl
poncikveannesii glsmaydn38 hala aynı yarın yetişirsem doktora gidecem yetişmezsem nst tek çektrcemde birşey çıkacağını hiç sanmıyorum 🤷