poncikveannesii o zaman size bir tavsiye vereyim ben bu şekilde 39+4 te suyum geldi 43 dkk da sancı doğum hepsi bitti 😅 şimdi evinizde küvet varsa harika olur içini sıcak ama normalinden bir tık sıcak su doldurun içinde uzanın 1 saat suyun içinde baseninizi oynatın sağ sol 1 saat sonra çıkın ve basen hareketini normalde devam edin sağ sol ve squat yapar gibi çömelin kalkın bu şekilde kaslarınız gevşiyor rahim ağzı yumuşuyor ve bebek aşağıya baskı yapıp iniyor ben 1 hafta öyle yaptım 2. Gebeliğim olmasına rağmen 1. Sezeryandı