Hmsrln Aynur47 tamam canım doğarsan haber edersin, benim dünden halim kalmadı bugün bir şey yapmaya😪 hevesimde kaçtı zaten😒🤷🏻♀️
Aynur47 Hmsrln ederim.sende haber et canim :( hala tik yok bende uzancam ARTIK belki uzanarak dogururum :)
Hmsrln Aynur47 Aynen canm artık birazda enerji toplayalım, günlerdir hareket etmekten bacak kaslarım tutuldu artık.. bende bugünden itibaren hiç bir şey yapmama kararı aldım 😂 gelecekse böyle gelsin, öylede böylede gelmiyor zaten🥳
Deletedmom_289 Aynur47 hemde nasıl zordu ama hiç vazgeçmedim canım ilk gebeliğim olduğu için kesi attı yırtılmaktan daha iyiymiş sanırım yeterince ıkınamadım
Aynur47 Deletedmom_289 40+6 dayken gece sancı tuttu kanamam geldi acil sezeryana aldilar bebeğimi kaka yuttu akciger enfeksiyonundan kuvvezde hic kavusamadik pazartesi gecesi doğdu iki gözüm iki çeşme agliorummm çok zor gunler geçiriyorum
tugce_ctnky03 @Deletedmom_289 39+5 olduk ağrı var ama sancı filan yok pazartesi kontrolüm var 🙈bu arada bu haftada kabızlık sorunu yaşayan var mı
Deletedmom_289 tugce_ctnky03 canım ben son hafta ishal oldum ama bazıları kabız oluyor kızımı 39+5te aldım kucağıma inşallah sende hayırlısıyla yaparsın doğumunu bol bol yürü evde pilates topun varsa üstünde hareketler yap İnan çok faydası oluyor bir fr günde 6-7 adet hurma yemeye bak benim doğumumu kolaylaştıran başlatan bir şeydi hurma ve ahududu yaprağı çayı 🙏 rabbim yardımcın olsun 🥰
tugce_ctnky03 @Deletedmom_289 çok teşekkür ederim dediklerinizi denicem pazartesiye kadar inşallah doğrurum 🙈
sevvaliko Aynur47 Allah yardımcın olsun canım sağlıkla kavuşursunuz inşallah 🤲 bende 39+5 oldum ama hiç hareket yok
Deletedmom_289 Aynur47 canım çok geçmiş olsun çok üzüldüm sıkma canını inşallah düzelecek çoğu bebek aynı sorunu yaşıyor anne karnında uzun süre kaldığı için rabbim tez zaman da kavuştursun sizi dualarım sizinle❤️🥺🙏
Deletedmom_289 tugce_ctnky03 hadi hayırlı olsun çok sevindim :) emin ol herkesin ki zor oluyor ama buna değiyor nasıl doğurdun canım normal mi sezaryen mi
tugce_ctnky03 @Deletedmom_289 sezaryen oldum aslında normal ilerliyorduk ama açılmam 4 cm üstüne çıkmadı suni sancı verildi dayanamadım epidural yaptılar oda kesmedi ağrımı dayanamayınca sezaryena alın dedim 🙈🙈🙈