Aynur47 al bendende o kadar ya kaç gündür yapmadığım hareket, yürüyüş kalmadı ve sonuç olarak koca bir 0😒 dün sancılarım oldu artık 40+3 te de yalancı sancı olacak hali yoktur herhalde dedim ve heyecanlandım ama yanıldım tam olarakta yalancı sancıymış 😬 ne diyeyim artık ya bir sağsalim aldaydık kucağımıza, bizde derin bir ohh çekseydik süper olurdu🤷🏻♀️🤣