eso14 😁😁😁😁.Doğrudur inanirmisiniz ben evlendiğimde 57 kiloydum.6 Ay sonrasında hamile.olabildim 57 kilodan hamile kaldım 10.haftalik olana kadar 10 kilo aldım 67 oldum ve düşük yaptım o zaman başta iştahım acikti sonra düşük yaptığım ay yine hamile oldum kilonun üstüne kilo bindi 82 kiloyla doğuma gittim nerde 57 kilo nerde 87 kilo.Inaninki oğlum 1 yaş 3 ay ilk ben 75 te kaldım sigarayida tamamen biraktim ondanda veremedim.Simdi yine hamile oldum ve zaten iştahımı pek yok yine 82 ile doğa gidersem iyi olucak.17.haftadayim daha 300 gr aldım fazla almamak.en iyisi.