Azra_Mom eso14 31+0 aynı durumdayım midem aşırı rahatsız oluyor yemekten sonra ama yinede açım ve yemek istiyorum cidden çok tuhaf bir durum 😂😂
Azra_Mom eso14 valla emzirme döneminde daha iştahlı olduğunu söylüyor herkes napıcaz bilmiyorum 2 sene aynaya bakmasak geniş geniş giyinsek iyi olur 😅
eso14 Denizyildizi1 ben kendimi öyle çok tuhaf hissediyorum. Sanki eşim anlamıyor gibi shshshshs parmak uçlarımla hareket edip çekmece ses çıkarmasın diye yavaş açmalar falan 😂
Busraaltsoy eso14 ben meyve tüketiyorum yemek yerine 🤭kilo almadım almiyim diye muz elma tuketiyorum en çok 😂 çok aç hissedersem kendimi belki hafif atıştırırım doymazsam meyve yiyorum 😂😂
eso14 Busraaltsoy ahhh ahhh meyveler kesse keşke beni. Ben aksine meyve yedikçe iyice aç oluyorum 😂 kız anam normal değilim değil 😂😂
Busraaltsoy eso14 😂😂😂😂allah yardımcımız olsun 😂azıcık yemek ardından ayva ye ayva da mideyi tok tutuyor yada muz
eso14 Azra_Mom ben bilerek kıyafet de almıyorum alışırım da bu şişko Halime öyle gider shshhshs 😂😂😂😅 kendimi gördükçe gaza gelir zayıflarım inşallah
Nuuur0 eso14 bende 30 haftalık oldum. 14 kilo almışım 🙈 ve doymuyorum. Canım iyice sıkıldı bu duruma. Kendimi de durduramıyorum.
Azra_Mom eso14 aynen bendeee s bedenim normalde şuan bişey almak istesem büyük beden almam gerekecek almak istemiyorum alışmamak için Allahtan sweatlerim hep salaştı rahat rahat giyindim yazlıklarımında çoğu öyle 2 ayda onlarla idare edersem tamamlıyorum 😂