eso14 32. Haftaya kadar 2 öğün yiyordum sabah yumurtalı kahvaltımı edip akşam yemeğine kadar çikolata bile yemedim. Akşam da hep sağlıklı protein ağırlıklı beslenme, çok nadir kaçamak makarna haftada bir. Bu hafta kahvaltı ediyorum açım, akşam yemeği yiyorum hemen arkasından tatlı ne yesem, mısır mı patlatsam, en kötü Çubuk kraker yiyorum. Bu zamana kadar kilom çok iyidi doktorum da çok mutluydu durumdan. Sanırım doğurana kadar yuvarlanacağım.