Kader-clk 123emakumsal üniversite hastanesinde çekildim ben çok şükür gösterdim doktora da sonuçları hiçbir sıkıntı çıkmadı canım çok saol 😘
123emakumsal Kader-clk sende saol canim sevindim sorun cikmamasina RABBIM saglikli zihhatli hayirli evlat nasip etsinn😊
Mucizem0825 Kader-clk canim bende ozelde cektirmistim adet sqncisi gibi agrin oluyor okadar benim kanamam vs olmadi hic herkesin olacak diye bisey yok kendini oyle strese sokma 5 6 dkklik bisey
Kader-clk Mucizem0825 çektirdim canım bugün çok şükür biraz ağrım oldu ama tamamen kendimi kastığım için oldu ama kesinlikle aneztesi almaya gerek yok
Ceroceronimo Ben de ikidefa çektirdim biri anesteziliydi özelde diğeri anestezisiz. Özel hastane gereksiz anestezili yapmış sadece korkudan gerilip kasılıyorsun yoksa acı fln yok. Hemen olup biter hiç korkma 🌺
Kader-clk Ceroceronimo çok şükür bugün çektirdim evet ağrı oldu ama dayanılmayacak gibi değildi.ağrım da kendimi kastığım için oldu kesinlikle
Mucizem0825 Kader-clk gecmis olsun canim allah hayirli sonuclar almayi nasip etsin jnsallah evet agrisiz bi kac dakikalik bisey
Kader-clk Ceroceronimo evet bitti gözümde hiç bitmeyecek gibiydi ama saolsun çeken kişiler çok anlayışlıydı onlar sayesinde sakinleştim bende 😊❣️
zeynepsakr 123emakumsal ben özelde çektirmiştim anında verilmişti. Devlette ne kadar sürede verilir bilemiyorum malesef