Kader-clk Kızlar yarın rahim filmi çektireceğim çok korkuyorum anestezisiz olacak.bana dua edin nolur.çok mu ağrısı oluyor.
Efemom2 Kader-clk bende anestesiz çekildm ve korkulucak bişey degil kendinizi rahat bırakın regl acısı gibi agrı oluyo o kadr
Ada9y Kader-clk merhaba Canım adet sancısı gibi 5 dk lık bi işlem korkma ben 22 yaşındayım bu sene çektirdim birşey çıkmadı şükür. Rabbim tez zamanda yüzünü güldürsün İnşAllah 🤍
Mouradi Kader-clk Acı eşiğine bağlı canım çok kısa sürüyor zaten.sadece kendini kasmamalısın ki ağrı pek olmasın İnşaAllah temiz çıkar 🥰
123emakumsal Kader-clk bende yeni cektirdim sivi verirken hafif bir agri oluyo o kadr canim sonuclarimin cikmasini bekliyorum
zeynepsakr Bende 2 kere anestezisiz çektirdim. Hatta anesteziliyide burada gördüm. Korkulacak kadar bir acı olmuyo. Kasmayın kendinizi sakin olun. 5 dk da bitiyor
Kader-clk zeynepsakr bende anesteziyi burda duydum sizin gibi.yakınımda çekilen iki kişi de ağrım çok oldu çok kötüydü diyince bende çok stres yaptım iyice .
123emakumsal zeynepsakr birsey sorucam sonuclariniz kac gune cikti e nabiza vb bilginiz varmi ben cuma cektirdim en az 1 hafta sonrasi cikar dediler ama bilemedim
Kader-clk 123emakumsal ben saat 1.30 da çektiricem doktor hemen sonuç çıkar yanıma getir demişti.ama tam olarak bilmiyorum öğrenip size dönüş yaparım
zeynepsakr 123emakumsal ben özelde çektirmiştim anında verilmişti. Devlette ne kadar sürede verilir bilemiyorum malesef