greenwich 6+3’teyim öğreneli 5 gün bile olmadı 😅 ne durumdasınız bende henüz bulantı yok ne zaman başlar sizinki başladı mı
hunilimom greenwich ilk hamileliğimde hiç olmadı ikinci de 4. Haftada başladı hatta şüphelenip test yapıp öyle öğrenmiştim 😂 insallah olmaz çok rahat geçirirsin suan 19 haftalık oldu
Afraaaa greenwich 5+4🤚bulantım olmuyo canm yani kusma derecesinde olmuyo arada yokluyo. Kasık ağrım çok fazla belim falan agriyo. Bugün baş ağrım çok fazlaydı.daha bunlar bile şimdiden beni çok yordu 😭inşallah düzelir rahat gebelikler gecirebiliriz
Mom578988 greenwich ben de 6 oldum asla bulantım yok. Göğüs hassasiyetim var. Ara sıra kasıklarımda ağrı oluyo. Bulantım yok diye herkes oğlun olacak o zaman diyip kestirip atıyorlar. Bu genellemeye de sinir oluyorum gerçekten
minikturtam1 greenwich 5+1 canim inş. İki gun once hafif bir bulantim oldu onun disinda hic olmadı. İki gundurde belim ağrıyor. Arada kasıklarıma giren hafif hafif ağrilar oluyor. Ara ara vajinama batma hissi oluyor. Su anlık bunlar var.
greenwich hunilimom ay inşallah çünkü beni en tedirgin eden durum bu,tam da bu haftalarda olur diyorlar inşallah sorunsuz atlatırız 😅
greenwich Afraaaa inşallah ya benim de çok yorgunluğum var halsizlik aşırı bir de iştah açıldı çok fazla
greenwich Mom578988 bunu bulantıdan kestirmek ilginçmiş gerçekten,Allah hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin
Elif-dmn Bende 10 haftalık hamileyim ve Benimde çok şükür mide bulantısı kusmam olmadı, kasık ağrısı bel ağrısı var. Bebeğim de sag tarafımda sanırım orada anı hareketler yapınca kasık ağrısı oluyor
greenwich minikturtam1 bende de çok benzer belirtiler var batma çok oluyor şu an var mesela yorgunluk halsizlik,allah yardımcımız olsun 🤗
minikturtam1 greenwich saglicakla gelsin bebisiniz . dediginiz gibi halsizlikte cok fazla ben gunduz asla uyumazdim. Ama simdi uykudan gozumu açamiyorum.
Kbraberk greenwich 5+4 deyim gogus hassasıyetım bazen sancı arada uyku ıstegım ve mıdemde tuhaflık hissediyorum ama bılemıyorum suanlık boyle devam edıyoruz ve canım tatlı bırsey pek ıstemıyo 😂
minikturtam1 Kbraberk beninde hamile oldugumu öğrenmeden önce eksi ekşi şeyler yemek istiyordum. Sürekli şalgam faln cekiyordu canim. Su an eskisi kadar değil ama hala eksi seyler yemek istiyorum.
Berilimnur greenwich bulantın olmadığı için çok şanslısın..benim 7+4 bulantım var midem yanıyor 🔥 hep halsizim hiç tadım tuzum yok derlerya hep öyleyim 😩😩
Elif-dmn Banada bebeğim sağ tarafımda ve bulantım olmadığı icin erkek diyorlar. Bide kesem fasulye gibi uzun dikey olarak. Keseye bakan erkek diyor hemde çok Emin bir şekilde
greenwich Elif-dmn Elif-dmn Allah Allah ilk defa duydum ama…bir bildikleri var mıdır acaba nasip bu işler :))