ikizlerin_annesi__ Canım 6 gün önce Epidural sezeryan oldum. Sana tavsiyem; kendini iyi bile hissetsen belli bir süre yataktan kalkma hemşireler yürüyebilirsiniz diyene kadar. Öyle 1 saat sonra ayağı kalkman mümkün değil ve kimse izin vermez çünkü. Bol bol yürüyüş yap. Acısa da bir şekilde yürü. Ama çok acı olmuyor bence. Sadece kasıntılı yürüyorsun. Kendini kasıyorsun yürürken bu yüzden dik yürümek zorlaşıyor. Biraz sızlama oluyor ama çok aman aman değil. Şahsen benim yara yerim çok ağrımadı ama baskıdan dolayı iki büklüm yürüdüğüm doğrudur. Bebeğinle ilgilen bol bol. O zaman kafan dağılıyor. Yemene içmene dikkat et. Ve en önemlilerinden; hastane benim ilk gün sütüm gelmedi diye süt arttırıcı bir şeyler verdi bana. Şimdiki aklım olsa içmezdim. 2 gün kullandım onları. Sonra bir anda gece süt bastı bana felaket bir geceydi. Böyle bir ağrı sancı yok. Sakın bu tarz şeyler alma. Dr verse bile. Bekle , zaten gelir. İyi doğumlar ❤️❤️