Reznbzkrt Slnozclk ananas açılma yapıyor diyorlar onu deneyin merdiven inin çölün sağlıkla alırsınız kucağınıza inşallah 🥰
Edaa2021 Slnozclk @Aylindirgen bende birinci katta oturuyorum ama sokağa çıkıp mahalledeki üst geçiti iki kere çıkmaya çalışıyorum bakalım 😌 her arayan telefonla bebek gelmedi mi doye soruyor bende geriliyorum 😅
Aylindirgen Slnozclk canım apartman da sadece 4 kişi kalıyoruz. Bizim kat var ve ikinci kat var 😂 apartmanı kolaçan etsem bile bir faydası olmaz diye düşünüyorum 😂😂
Aylindirgen Bir kaç gün önce 6 km yürüdüm sonrasında çok yoruldum bir daha çıkmadım. ☺️ Yarın tekrar yürüyüşe çıkacağım. Edaa2021
Slnozclk Aylindirgen o zaman bol bol yürüyüş yap 😂 ben şimdi altı kat inip çıktım daha fazla çıkamadım 😂😂
Edaa2021 Aylindirgen bende yürüdüm geldim simdi bakalım , Allah sağlıkla gelmelerini nasip etsin inşallah 😌
Aylindirgen Slnozclk bugün evi temizledim, sıcak suya oturdum ve hurma yedim ☺️ Yarından itibaren tekrar yürüyeceğim 🙃
SerraveAnnesii Neler yaptım neler 😀😀 ne totemler ne squatlar bana mısın demedi. 40+5 de suniyle doğum başlattılar şimdi şükür 8 günlüğüz ☺️💞
Aylindirgen SerraveAnnesii yaaa bebeğinizi kucağınıza almanızda çok sevindim. Rabbim analı babalı büyütsün inşallah hayırlı bir evlat olsun inşallah ☺️
Demir_12 Aylindirgen Allahım totem postlarına kaldım😤 ben kesin erken doğururum diyordum 39+1 olduk tık yok bu gidişle 40 41lere kalıcam galiba😂😂
Aylindirgen Demir_12 ahahhahahahha beni gören sen 36. Haftanda doğurursun diyorlardı 39 olduk tık yok 😂
SerraveAnnesii Aylindirgen Amin inşallah 💞🙏🏻 Bu duyguların tarifi yok Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏🏻
Demir_12 Aylindirgen benimde aynı 36 37. Haftalarda o kadar sancılarım vardı ki bu günlere gelebileceğimi düşünmüyordum😂
Gizem_zk 39.haftadayız gelen yok bugün kontrol vardı bebek kilo almaya devam ederse normal doğum şansı kalmaz dedi doktor gelsin istiyorum artık
Aylindirgen Gizem_zk inşallah en kısa zamanda bebeğinizi kucağınıza alırsınız ya. Gerçekten ne zaman doğuracağımızı bilememek çok kötü. 🙃
Aylindirgen Ranasamet totem yapayım belki gece doğururum dedim olmadı. Post açan herkes akşamına doğuruyor ben hâlâ bekliyorum 😂