Aylindirgen Kızlaaaar 38+6 olduk ama doğum için hiçbir belirti yok. Denemediğim şey kalmadı activating labor, squat, hurma, pilates aklınıza ne gelirse. Sizler kaçıncı haftanızdasınız ve neler yapıyorsunuz? ☺️
Diktas Aylindirgen adetime göre 39 ama bebege göre 40olduk hala tık yok saatlerce yürüyorum ılık suda tutuyorum merdivende cıkıyoruz ama olmayınca olmuyor heralde😂yarın muayne olmaya gidicem doktor suni verelim derse onaylıcam zor oluyor artık ilk dogumumdada suniyle yapmıştım zordu ama oldu bi şeklilde😂 oda 41inci haftada dogdu benimkiler cıkmak istemiyor 😂
Aylindirgen Diktas rabbim sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏 benim ilk doğumun olacak ve herkes suni alma Kendiliğinden gelsin diyorlar da kendimi aşırı derecede yorgun hissediyorum. Her anne gibi ben de kızımı merak ediyorum.. ☺️
Slnozclk Bende 38+3 üm gelseler mi artık napsakki 😅squat activating labor hurma yapıldı ✅ başka napmalıı 😂
Aylindirgen Slnozclk vallaha geçenlerde yerleri eğilerek sildim belim tutuldu sancım var sandım hastaneye gittim doğum sancısı değil diye tekrar eve gönderdiler 😂😂
Reznbzkrt Slnozclk ananas açılma yapıyor diyorlar onu deneyin merdiven inin çölün sağlıkla alırsınız kucağınıza inşallah 🥰
Diktas Aylindirgen tabiki doğal sancı suniden farklıdır ama kimse hamile psikolojisini yorgunlugunu anlamıyor biran önce diger evreye gecelim istiyoruz sag salim kavuşuruz inşallah yavrumuza her zorlugun güzelliği farklı herkezin dogum hikayesi aynı olmaz kötü olanlardan fazla etkilenmemeye calışmak lazım sonucta. Bütün canlılar doguruyor bu bizim dogamızda var🥶
Aylindirgen Diktas perşembe günü benim de kontrolüm var. Kadına sormayı düşünüyorum suni sancı alsam olur mu diye çünkü gerçekten aldığım kilolardan dolayı yürürken bile nefes nefese kalıyorum. Çok çabuk yoruluyorum. Bir an önce kızıma kavuşmak istiyorum 😊
Diktas Aylindirgen sag salim hayırlısıyla kavuşursunuz inşallah kilo zaten ayrı bir dert😃 inşallah aldıklarımızda dogumla beraber gider 😇
esmir Aylindirgen dün 2 cm açılmam vardı yürüyorum sürekli istiyorum ki kendi sancım gelsin ilk kızım 38 de geldi bu kızım çok nazlı gelmiyor 🙈 perşembeye kadar mühlet var sancı olmazsa suni verilcek ❤
Edaa2021 Hurma yemeye yürüyüş ve squat yapmaya, merdiven çıkmaya çalışıyorum 39+1 deyiz ama bekliyoruz bakalım 😌 Aylindirgen