Lavina Smrylmz ikinci doğumum 14 gğn önce oldu kesi atılmadı ama dikiş atıldı ister istemez ama ilk doğumuma göre çok çok farklıydı sancım ıkınmam bile yoktu bi anda oluverdi hikayemi okuyabilirsiniz 🥰
Gulcansckn Lavina darısı bana 😂😂😂 4. Gebeliğim 3. Normal doğum olacak 🤣🤣 umarım bende çok acı çekmeden doğuru veririm 😜😜