Nazendehanim yani çatlamada önemli diyorlar ben geçen ay kimyasal gebelik geçirdim ama ondan önceki ay çatlamayı değerlendirmemiştim sadece yumurtlamayı değerlendirdim olmuştu mesela ama burda okuduğum kadarıyla herkes çatlamayıda değerlendirin diyor 😊