yanlisanlamaama ZMM8888 estrofem ve climara aynı şeyler aslında östrojen ikisi de. 10 haftaya kadar kullandırır büyük ihtimalle. Olsun yeter ki sağlıkla gelsinler 🌸
Semra09 İyi geceler arkadaşlar ben tüp Bebek tedavisiyle hamile kaldım daha 5 haftalık kese ve kalp atışı pazartesi günü belli okucak Allah’ın izniyle ama estradiol diye bir hormon var normalin çok üstünde 2800 üstünde şuanda çokta korkuyorum doktorum sadece bana bebeğine zarar vermez ama sana zarar verebilir dedi başkada birşey söylemedi bu durumda olan varsa yazabilir mi rica etsem
dilaraulusoy Irade30 canım 21. Haftam dı rahim ağzım 13 mm di, açıklık içerden başlamış sadece onu söylediler. Şuan rahim ağzım tamamen açık , dikiş tutuyor bebeği, atılmasa kaybederdik.
Irade30 dilaraulusoy anladım canım çok kötü durum anlıyorum bende 26ıkızlara hamıleyım dun açıl yatırdıler 1.5sm açılmış çok korkıyorum
dilaraulusoy Irade30 korkma bak erkenden anlaşılmış ama ciğer geliştiri ol ben 24. Haftamda oldum. O çok önemli. Geçmiş olsun sen Sakin ol hastanede güzel bakarlar size
Irade30 dilaraulusoy evet ıkıtane yaptıler u ıgneden dıkış atmıcaz dedıler ınş suyun kanaman ağrın olmassa bışey yapmıcaz dedı doctor kız ayaklarıyle tepkı yaptıyı zaman açılıyormuş
dilaraulusoy Irade30 anladım canım sen sakin kalmaya çalış yat dinlen iş falan sakin yapma çok dikkat et. Yavaş hareketler yap geçiyor zaman bi şekilde zaten
_yasemin_ mucizegebelik6 kanama ne zaman oldu canım benim de dün oldu 6+5 de :( kırmızıydı rengi kan sulandırıcı iğneyi kesti doktorum senin nasıldı kanaman rengi vs 🥺çok korkuyorum genetik taramalı sağlıklı transferdi. Neden böyle oldu bilmiyorum çok üzgünüm
mucizegebelik6 _yasemin_ 6+4 den 9. Haftaya kadar sürdü başta pembe ve kırmızı geldi prolutonu vurmaya başladıktan snrA rengi koyulaştı benim bide kese çevresinde de kanama Alanım vardı. O yüzden dinmesi uzun surdu. Coraspirin vermişti onu kestik sanırım ondan oldu diye düşünüyorum yoksa saglikli bi embriyo konulmuştu. Hep yatarak geçirdim ben günlerimi.
_yasemin_ mucizegebelik6 Rabbim tekrarını yaşatmasın ben de yatıyorum hep ayağımın altına iki kırlent koydum öyle :(