Merhaba ben iğneleri göbek deliğimin üç dört parmak ilersinden vurulmuştum her iki tarafta orda morarma olunca bacağıma geçmiştim öyle dönüşümlü vurulmuştum. Dediğiniz tüm iğneleri 12. Haftanın bitiminde sırayla bırakmıştım. Hepsini aynı anda bırakmama izin vermemişti doktorum. Doktorumun kontrolünde ilk gün mesela oksoparı, ikinci gün progestanı, diğer gün başka ilacı gibi
Mide bulantısı için bişey diyemiyorum çok şükür yaşamadım. İğne mevzusunda ben doktorumun tavsiyesiyle bacak ve göbekte yaptım ama siz yine danışın sağlık ocağına ya da doktorunuza