Parafin ah kuzum ayni konudan bende de var.demin bawka bir postda uzun uzun anlatdim yawadiklarimi..ben 13 haftada doktora gitdigimde bebegim gayet normaldi ve 2li teste gerek duymadim.ikinci gebeligim..18haftasinda gitdigimde burun kemigi kisa ve ense kalinligi cok fazla denildi.ha bide sivi toplanmasida vardi.kahroldum.yalnizdim ve ne kadar cok agladim bilemezsin.doktorum bana 2 yol sundu.ya aldiracaktim ya da amniosibtez yaptiracaktim..80% engelli bu cocuk down sendromuda ola bilir dedi.ancak dogsa bile yawamaya bilir dedi..en iyisi aldirmak.bana hic bir yol birakmadi.aglaya aglaya geldim.2hafta diwari bile cikmadim.aglamaktan bir hal duwtum.sonra detayliya gitdim doktor bakti ve evet burun kemigi minik.bide arsa damar diye bir wey soyledi..ama cokta korkulacak bir wey degilmiw.yalniz bawina bir wey ifade etmezmiw dedi.ha bu arada ben 4lu test verdim ve bilmem ne kadar riskli cikti..bawkada bir sorun gormedi.normaldi her weyi.haftasina gore buyuyor dedi.beyni kalbi hepsi yerinde..peki nasil olurda benim doktor yalniw gorur aldir diye tutdurur dedim..tabikide bir wey yapmadim.evet ewim istemedi engelliyse bu cocuga da yazik sana da dedi.ben Allaha tevekkul etdim.biraktim Rabbime.veren de o alanda..wimdi 24 haftaligiz ve korkumdan doktora bile gitmedim.bawka bir doktor arawdiriyorum.artik bulursam gidecegim..bu konuda Allah beni imtihan ediyor diye duwundum.hayatim hic iyi degil karmakariwik.belki bu cocuk Allahdan bana lutufdur.dua etmem icin, Allaha yakin olmam icin verdigi bir imtihandir diye duwundum.ne gelirse bawim gzoum ustune dedim ve bekliyorum.Rabbim kimseye evlT acisi yawatmasin, kimseni evladiyla sinamasin inwAllah🙏🙏 Sende gonlunu ferah tut vee bol bol dua et.Allahin bize verecegi hediyyeler mucizeler hic tukenmez.her weyin guzel olacagina inan ve guven🙏💞