Parafin Esilaesra ben zaten bekliyorum birde eşim üzülmesin dedim o biraz dayanıksız paylaşsak tabi ki güzel olur ama o çok kötü olur 2. Hamileliğimde bebeğin kalbi atmadı eşim 2 gün bitti resmen netleşinceye kadar
Ormanmeyveli Parafin fetal dna tani testi değildir yüksek oranda dogruluk payi olsada bir cok kişide sonuç temiz çıkmış fakat bebek doğdugunda sendromlu dogmuş. Amniyosentez %100 tani testidir. Yanlış olma ihtimali yoktur.
EEizm Merhaba arkadaşlar. Dr, 10 haftalıkken ense ölçümü yaptı 1.9, fetal dna yaptiralim dedi. Yüksek dimi? Testi yaptircaz ç.ektesi günü ama sonuçlar gelene kadar 2 hafta nasıl geçecek. Riski yuksek cikan arkadaşlar ense kalınlığı kaç olculmustu
Sedefege Parafin tatlım benim bebeğim içinde riskli denildi yaş riski çıktı bende 30.8 idi yaş ortalamam. Dünya başıma yıkıldı neyse araştırdık farklı Dr a gittik vs ultrason belirtileri yoktu. Burun kemiği çenesi ve parmak taki üç boğum oluşmuştu. Bunlar herşeyin yolunda olduğunu gösteriyordu. İçim asla rahat etmedi doğdu bebek ve iki haftalık olmasına rağmen doktora sürekli eminsiniz dimi diye soruyordum. Şuan yavrum 10 aylık binlerce şükür sağlıklı. Çok Dua ettim Rabbim boşa çıkarmadı. Senin bebeğin de çok sağlıklı olacak insallah. Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın
Parafin Sedefege parmaktaki 3 boğuma kaçıncı haftada baktılar 12+2 benim bakamıyorlar sanırım bu haftada
Sedefege Parafin inan hatırlamıyorum yerde mi gökte mi bilmiyordum O zmn. Ayrıntılıdan önceydi ama ondan eminim doktorum kendi bakıp söylemişti
EEizm Parafin sınırın 2.5 olduğunu onun üzerinde olsaydı direkt amniyosentez isteyeceğini sınıra yakın olduğu için öncelikle fetal dna (gen testi) yaptırın 2li yaptirirsaniz buna göre risk yüksek çıkar dedi dr
Svcncmrnz Parafin benimde ikili test temizdi dörtlü test riskli çıktı amniyosentez oldum inşallah temiz çıkar sonucu bekliyorum 😔
Parafin Svcncmrnz İNŞALLAH zaman nasıl geçecek kötü çıkarsa ne yapacağım düşünmeden duramıyorum çok zor birşeymiş
Svcncmrnz Parafin evet sadece yaşayan anlar yaşamayan sadece yorum yapar o yüzden kimin ne dediğine de çok takılma bol bol dua et bol bol tesbih çek herşey Allah’tan cnm inşallah güzel sonuçlar alacağız ben riske girdim amniyosentez yaptrdm ondan bile çok korktum hala da devam ediyor korkum inşallah bsy olmaz bebeklerimize sağlıkla kucağımza alalım
Svcncmrnz Parafin devlet hastanesi bütün testleri istiyo. Ozeldekiler mesela istemiyor hiç ikili temizse dörtlüğe gerek yok diyorlar
Parafin Svcncmrnz çok teşekkür ederim 🙏🏻🙏🏻ablam ve kız kardeşim bile böyle teselli etmedi ben birinin bereketsizliğinden bahsederken 2 kere kürtaj oldu oda sebep oluyor demiştim 2 gün önce büyük konuştun başına geldi dedi düşünebiliyor musunuz ve ben doktorda biryandan ağlıyordum