Gokakintt Arkadaşlar dikiş alırken acı çok fazla mı oluyor ayrıca normal mi doğum yaptınız sezaryen mı? Tecrübelerinizi bekliyorum🌸💗
2tospikannesii designermom ayy ben şeyi merak ediyorum mesela sancim gelse birden doğum başlasa ya da su gelse Dr dikişler mi alir o zaman sezaryen mi olur acaba şimdilik normal gözüküyor ama
Gokakintt Serpillcan bende 35. Haftadayım doktor soedu normal mi istiyorsun diye , evet dedim😅 37. Haftada çağırdı çatı muayenesi yapacak uygunsa dikişi alacak cok heyecanlıyım
Serpillcan Gokakintt ben dikişi konuştum 36 da alınması gerekiyor diyor , yoksa vajina zarar verebilirmiş öyle dedi
2tospikannesii Gokakintt ben şuan sadece clexane kullanıyorum diğerlerini biriktirdi doktor bide vitamin iç dedi de onu zaten uzunzamandir icmiyordum 😬
Ahucum Merhaba,bende 19 haftadayim.serklajliyim.Azerbaycandanam. dikis koyuldugunda uyutmusdular,hicbisey hiss etmedim.dikisi alincada uyuturlar herhalde diye dusunuyorum.yoksa uyutmuyorlarmi???
Gokakintt Ahucum hayır dikiş alınırken uyutulmuyor. Sezeryan olursa sadece o esnada alınıyor. Normal doğumsa ilk dikişleri alıyor. 5 dakikalık işlemmiş. Kiminin acımıyor kimi çok acıyor diyor. Yaşayıp göreceğiz
2tospikannesii Gokakintt hiç sormadım yani kendim de bakmadım ama bende çok heyecanlıyım ya bide ben ilk çocuğumu 34 de doğurmuştum sanki inanamıyorum bunda 35 olduğuma bilmiyorum ki kendimi hala hamile gibi de hissedemiyorum napacagimi bilmiyorum 🤣 hastane çantası hazırladım ama yarim oldu eksiği cok sanki hiç dogurmicskmisim gibi geliyo 🤣🤣🤣
Gokakintt Serpillcan banada 37 ded oda çatı uygunsa alacakmış. Uygun değilse aşmayacak sezeryan yapacak