star3star benim kizim haziranda doğdu 4 alt ust takımı 5 tane tulumu vardi 6 tane 0 3 ay zibin 3 tane zarf şeklinde uzun kollu zıbını vardi 2 tane çorap 2 patik 1 penye yelek 1 örme yelek diğerleri 3 6 aydı hep yeterli geldi bize .Sadece 0 3 ay olanlari patikli aldim diğerleri patiksizdi aldıklarımin yenidoğan döneminde hızlı gelişiyorlar birkaç giydirmeden sonra bir bakmişsin olmuyorlar 😀