star3star merhaba bende Haziran’da doğum yapacağım ama Yenidoğan bebeklerin çok üşüdüklerini okumuştum açıkçası ben içzıbınları 5 yenidoğan, 5 üç aylık, 5 altı aylık şeklinde aldım. Üzeirne uzun kollu ama ince takım aldım çok üşürse battaniye ya da yelek kullanırım onun için penye battaniye ve penye yelekte aldım