Elifaaksoyy Gulcan02 Kan uyuşmazlığı iğnesine üçret alınmıyor ne devlette nede özelde çünkü iğneyi devlet karşılıyor özelde vuruldum ben
Zeynepadmr Gulcan02 ben devlet hastanesinde hiç ücret olmadan vuruldum doktorum yatış yaptı iğne geldi vuruldum 10 dk sonra çıktım
Tirtisin-annesi Bazıları gerçekten nerden para kuracaklarını şaşırıyor ilkinde negatif ikincisi icin deyip kan uyuşmazlığı iğnesi vuran doktoru ilk defa duyuyorum. Ve Devlet hastaneleri bu iğneyi karşılıyor kizlar. Yani ben ayrintiliya bile 1 kuruş vermedim şehir hastaneleri cok geliştiriliyor herşeyimi orda yaptırıyorum ve fazladan hiç-bir para talep edilmiyor.
kaplanfatmak Bende perşembe günü oldum iğneyi.doktorum normalde 200 TL ama ben sizi hastanede yatış olarak göstericem dedi 40 TL ödedik bizde.
Ozlemozlm Bn kan uyusmaziligi ypmadim esimle sorunlardan dolayi ayriydik ama hamileigmn basindan beri alha sukur hic bir sikintimiz olamdi kanama gibi veya acia gibi dusuk tehliksi flm hic yasamadim acba kan uysmazligi yadim diye somradan sorun cikarmi
Sfrktl Kızlar benim doktorum yapmayacağız iğne, bebek farklı kan grubunda olursa doğumdan sonra yapacağız dedi. Kanama olmadığında doktorun yaklaşımına mı bağlı iğne yapılıp yapılmaması? Bana saçma geldi. Eğer iğnenin herhangi bir zararı yoksa her halükarda 28. Haftada yapılması gerekmez mi? Kan uyuşmazlığı olup ilk gebeliği olup da iğne olmayan var mı?
M3lt3m Sfrktl benimde doktorum yapmaya gerek yok dedi bende başka doktoralara sormak istedim başka bikaç doktora. Gidicem burda kimi görsem herkes iğne oluyor