Gulcan02 benim 28.hafdam bayrama denk gelmisdi gittim igne yoktu bayramdan snra gel hem indireck coombs testin gelir yapariz dedi bayramdan snra gttm igneyi yapti test negatif gelmisdi yine de yapdi ikinci gebelkde sorun yasama dedi ve asagi odemeye indigimde 350 tlydi sigorta karsilamiormus malesef... devleti aradim elnzde bu igneden var mi diye yk disardan alip geliorsunz dedi ama ozeldekiyle ayni olck fiyati orda yaptirin dha iyi dedi...ztn yaptirmisdm igneyi devlttede olmamasi ck can skiciydi..dogumda bdha yapack usdelik ztn 4500 doguma verecz Allah yardm edsn