Mube_iz Bendede varmış 3 yaşında farkedilmiş ilkokul 4. Sınıfta kapandı her sene düzenli olarak ultrason ile bakıyorlardı sadece o kadar
Asivemavi Yigit_Aras9 benim oğlumda doğdugunda vardı çocuk kardiyolojiye felan gittik büyüdükçe geçer denildi öylede oldu kısa sürede geçti herhangi tedavi birşey olmadan oğlum 4 yaşında çok şükür bişe yok geçmiş olsun sizede
Yigit_Aras9 Asivemavi çok teşekür edrm 💙4 yaşina kadar bir sorunla karşilaştinzmi sorunsuz mu atlattınız🙏
Mube_iz Yigit_Aras9 hayır hiç bişey kullanmadım hayatımı hiç etkilemedi kalbimde şuan gayet sağlıklı içinizi ferah tutun düzenli kontrollere çağırırlar zaten🙏🏻
Asivemavi Yigit_Aras9 hiçbir sorun yaşamadık kendiliğinden kapanır geçer denildi öyle de oldu benim oğlum erken doğdu küvezde kaldı erken doğan çocuklarda genelde oluyor denilmişti. Sizinde inşallah kısa sürede ilaç tedavisiz geçer 🤲
Ranammmm Yigit_Aras9 Doğurdum bugün 6 gün oldu telefon değiştirdim hesap şifresini unuttum beceremedim yeni hesap açtım