Seymaben Yigit_Aras9 ay askom neyi var bebişin🥺insallah cok onemli birsey olmadan atlatir ❤️bi kac tane yorum atayimda ustte kalsin ❤️
Yigit_Aras9 Seymaben 💜🙏💋💋saol aşkm yroumlr iyi kötü birşey değil yani doktor ne iyi ne kötü birşey demedi kardiyoloji götür dedi aylık takibe alır şu 1 ayda git göster dedi. Yaşadiğim şehirde kadiryoloji bölümü yok başka şehirden ravdevu alıp göstercem bu hafta
FatmaAkdemirErdoan MerveeD alttaki post benim postum gereksiz bayan dediğiniz kişi de sanırım benim çok gerekli bayan kendi postumda yazdığım son gönderiyi gidin bi okuyun bakalım ben neyden yakınmışım 🙄🙄 yemin ederim kalbiniz çok kirli ya çok Allah’a havalesiniz
Yigit_Aras9 FatmaAkdemirErdoan 🙏💜lütfen postumda tartişma olmasn en son konuştuğunuz posta gidebilirsiniz 🙏rica postum sağlıkla ilgili tartişma çıkarsa kilitlenir 😊 MerveeD
MerveeD FatmaAkdemirErdoan gereksiz diye size demedim hanımefendi sessize alınan kadına dedım herkese laf yetiştiren bir bayan vardı ona ben de o kişiye yanlıs konustuğu için laf söyledim ben sizin postunuzu bile görmedim cinsel lik ile alakalı bir post vardı orada bir bayan diğer baya laf söyluyordu ondan bahsettim siz niye benim söylediğimi üzerinize alındınız anlamadım
MerveeD Yigit_Aras9 yok kız ben niye tartışayım bu bayana demedim ki ben gereksiz konusan kadını modlar sessize aldı zaten yanlıs anlamıs bu arkadas 😂
Habus Çok geçmiş olsun. Bilgim yok ama daha çok küçükken fark edilmiş bu çok iyi. Hemencecik geçer, biter inşallah 🙏
Yigit_Aras9 MerveeD bebeğimi büyütürken adlı kullanıcı değilmi 😂hakettmiş o zmn 😀 pardon bebeişleirmi büyütürken di
MerveeD Yigit_Aras9 aynen ona söyledim çok fazlasını hakketti hemde Allah bildiği gibi yapsın 😂 bu arada bildiriminiz düzeldi mi? Bana hala bildirim gelmiyor
Mrv58 Yigit_Aras9 bebekde olma konusunu blmiyrm kontrollere çağırır doktor bende de vardı şükür bı sknti yaratmadı herkeste olabilen şekilde fazla degl dedi kontrolleri aksatmayn
Deli-anne Yigit_Aras9 ufurum dedilerse pek önemli olmuyor kapaniyor diyorlar takibe alırlar. Kas da olduğu sürece de sıkıntı olmuyor. Benm bebeğimin kirli kanla temiz kan arasında delik dediler ve malesef açık kalp ameliyatı olduk şükür iyiyiz Allah şifa versin.
Papatya34-1 Deli-anne yaaa benim de bebeğimin kalbinde delik var denildi vsd detaylıda öğrendim ameliyatla kapanabileceğini söyledi doktorum