Esrabilgihan ben yaşadım 11. Haftada kanama alanları olduğu için doktorum 4 gun yatış verdi daha sonra 20. Hafta gibi kayboldular, o süreçte günde 3 kere progestan kullanıyordum, 20. Haftaya kadar kendimi zorlayacak süpürge, vileda, poşet tasima gib hiç bir is yapmadım, bol bol dinlendim, cok şükür 20. Haftada gectigini öğrendim. Şimdi kızım 49 günlük ve kucağımda. İnşallah sende sağlık sıhhat ile kucağına alırsın.