beyzakaralar bunun aynısı benim yengemde oluyor. Bu durum karaciğerden gelen enzimleri etkiliyormuş ve bebeği zehirleyebiliyormuş sanırım. O sebeple erken alınıyor. Biz ilk hamileliğinde bilmiyorduk çocuk kendisi erken geldi zaten. 36 idi sanırım. Bir sorun olmadı çok şükür. 2. De doktor 37 de sancı ile doğurttu bebeği canım. Doğumdan hemen sonra geçiyor kaşıntılar merak etme.