Peperonni _ozlmm Geçmiş olsun ben sabahlarımızla suya bal koyuyorum içiyorum. Ve limon sıkıp içine bal sıcak su bu da biraz iyi geliyor. Artı bir peçete veya pamuğa karabiber döküp kolonya döküyorsun boğazına sarıyorsun o da iyi geliyor