Prensesininannesi UluElif Son 5 gün pnlatın tabirle eylül geldi kızım gelmez okdu 😝 hafif hafif bel ağrısı oluyor 2 gündür sadece baskada belirti yok
busroren UluElif 8 eylül sezeryan günümüz 38+2 oldukk ama yalancı sancılar karnımın sertleşmesi uyku uyuyamama bel ağrısı.. Oğlum beklemeyebilir:)
Rosemam Bizde 37 yiz 19 Eylül denildi normal doğum için ama heran gelebilir gibi hissediyorum hatta rüyamda doğurdum yine:) sıcaklar ve mide yanması dışında çok bişey yok arada bacağına ağrı yayılıp kısa süreli geciyo birde korku var tabi gün yaklaştıkça kızlar hepimize hayırlı doğumlar dilerim 🤗
Belissimo Haftaya bugün sabah 9 da doğumum var 🤗 belki de bu saatler de bebeğim koynumda uyuyor olucak Allah izin verirse 🤲
Nilemyus Naz_izmir seninle aynıyız bende 17 eylül ama hergün bekliyorum doğumu. Sancılar ağrılar şişlikler derken çok yoruldum. Hayırlısıyla sağ salım kocamıza alalımda yavrularımızı başka bir şey istemem. 😘
YagizAsyaMom Kendimi haset anne ilan ettim🤣🤣 çok kıskandım sizi şimdii sizin yerinizde olup çatır çatır doğurmak vardı bee🤣 şaka bir tarafa hepinize hayırlı doğumlar dilerim bizim ocakta daha çok bekleyeceğiz dua edin bizde sağ salim kucaklayalım yavrularımızı hepinizin doğum hikayelerini okumak isterim 🎉😍
SelviBalc Rmyskrkus hayırlısı allahtan belki içinize dogdu 😊 eger dogurursam size haber bericem 😍💕❤️🙏🏻
Puddingin Pitircigim bizim de 8 eylül ama bebek hala cok hareketli icerde gununu de gececegini saniyorum😑