Askile korkma, normal kontrole gidincede alttan muayene ediyo doktor öyle düşün.. ne kadar kötü olabilirki, daha doğum sancısı çekicez... 2 hafta önce gittim en son, ondada doktor şimdi bakmicam doğumu tetikleyebilir daha zamanı var biraz daha büyüsün bebek dedi. 3 eylüle kadar sancın olmazsada 3 eylülde normal kontrole gel dedi. Yarın 39+2 oluyorum artık bakar diye düşündüm. Hatta doğum tetiklenirse diye aklıma geliyo.. hazırlıklı gidicem, ne olur ne olmaz... hakkımızda hayırlısı 🙏🏼