Bgmk 39+0 olduk gelen giden yoklayan yok😅 herkes arayıp doğurmadın mı diyip duruyor. Hani kız bebekler erken gelirdi 🙈 sizinkiler ne zaman geldi kızlar ??
Mrvsmt2502 Bgmk 40+1 den selamlar 😂 benim kızçede gelmiyor koç burcu olduklarını belli etmeleri gerekiypr sanırım 😂
Ysmn311111 Bgmk 37+5 banada erkek bebekler geç doğar dediler ama hep hissettim 38 haftayı bile görmüycm brn dedim 😅
Dml_emr Bizde bugün tam 39+0 olduk erkek bebek ama oda gelmiyo yapmadığım şey kalmadı tık bile yok sağlık ocağı ebesi arayıp daha doğurmadın mi dedi 😃
Bgmk Dml_emr sağlık ocağından beni de aradılar kulağım senin telefonunda diyor ebe keşke gelse de arasam dedim😂 konuşuyorum kendimce hadi kızım gelebilirsin artık herşeyin hazır diye karnım bi taş gibi oluyor sonra yine poposunu dönüp yatıyor galiba 😂😂
Dml_emr Bgmk Vallha benimde öyle her dakika yapabilirsin bak herkes geliyor benden öncekiler doğurdu gel diyorum ama pek fayda etmiyor gibi çok inatçılar çok 9ay bekledik ama şurada 10 gün daha bekliycek güç kalmadı 😃
Bgmk Ozlemu hem de nasıl inatçılar yaa 😅 1 nisanda şaka gibi gelicek hepsi inandıramıcaz kimseyi doğurduğumuza😂
iremnurkidiman06 @Bgmk aynen canım bugün bizde 39 olduk gelen giden yok 🤣🙈 koçlar inatcı olur derler doğru tam burçlarına göre davranıyorlar 👼🏻💜
Bgmk Dml_emr artık kucağımıza alıp sevmek istiyoruz ya ondan da bu sabırsızlık. Bi de herkes doğurdu canım millet 36-37 haftalık doğumum diye post açıyor biz doğuramıyorum diye açıyoruz 😂
Bgmk dilara_cinar99 neyseki sizin de en fazla 5 gün daha durur bi garantisi var artık bu hafta doğar 😂 bizim bu hafta doğmazsa daha bir dahaki haftayı da bekleyecekmiş doktor 🤦🏼♀️ Konuşurken kızım kendi isteğinle gel bak yoksa doktor amca zorla getirir diyorum ama korkmuyor ya 😂
Gamze-38 38+6 dan selamlar.. ne belirti ne bişe ilk doğumun 40+2 de olmuştu bu ne zaman olur acabaa😒🤯 yorulduk yaa
Bgmk Gamze-38 sizin bi de ikinciymiş aslında daha güzel daha kolay bir doğum olur☺️ Bekletmez belki annesi ya sen bizim kadar ümitsiz olma 🤦🏼♀️
Bgmk Merv066 şunu yapın bunu yapın diyorlar yapıyoruz tık yok😂 belimin ağrımasını istiyorum bacaklarım ağrıyor yürümekten 😂 Nasılsın diye soranlara ben artık iyiyim demek istemiyorum ağrım var demek istiyorum diyorum😂😂
Bgmk Mrvsmt2502 bence de. Şimdi bir şekilde doğacaklar da inşallah büyüdüklerinde de bu inatları devam etmez yoksa çok çatışırız gibi duruyor 😂
Aryasmom 39+4 üz biz de. Yürüyüş çömelme pilates topu squat yapıyoruz ama tık yok🤭 Muayeneniz ne zaman kızlar? Gelmezse bizi 39+6 da çağırdı doktorumuz.
Merv066 Aryasmom bende sizinle aynı günüm yarın kontrol var normal doğum gözüküyor eğer bu hafta gelmezse haftaya kadar bekleriz demişti doktor 😊
Bgmk Aryasmom benim yarın çatı muayenem var bakalım. Üç gün önce biraz ağrım vardı heyecanla hastaneye gittik gecenin bir yarısı açılma yok dedi. Yerleşiyordur diyor bi de ebe 😅 inşallah kanala girmiştir artık da çok bekletmez
Bgmk Merv066 bizi bu hale sokan bebeklerimiz inşallah beklettiklerine değer bir şekilde doğarlar annelerini çok üzmezler kolaycacık doğarlar 🙈