Serapmehmet_19 Saara1401 yok canım henüz olmadım yarın kontrolüm var bilmiyorum doktorum yapar mı çatı muayenesi Sen oldun mu peki
Elifffnur Son 26 🥲🖤 heyecan,korku,merak,mutluluk,stres… tüm duyguları aynı anda yaşıyorum. Allah hepimize bir çırpıda kolay doğum nasip etsin bebişlerimize kavuşalım sağlıkla 🤲🤲❤😍🤰🏼
Saara1401 Serapmehmet_19 yok canım benimde perşembe kontrolüm erken yapmam henüz demişti ama kararsız kaldım bende yapacakmış gibi gidecegım kendimi hazırlayacağım 😅
Serapmehmet_19 Saara1401 valla bende bilmiyorum az çok ne zaman yapar, bugün kontrolüm var bakalım ne dicek
Havvayy Serapmehmet_19 planınız süper valla😂 benimde akşımda hep duş sıcak su var ama hiç tık yok bizim bebişte bakalım sağlıkla kucaklarımıza alırız inşAllah
Serapmehmet_19 Havvayy hiç ansızın gelicekler bizim minikler biz de her an tetikte bekleyelim valla hayırlıca doğuralım inşallah 😍
Alshdksb Serapmehmet_19 evet şükür az kaldı heyecan tavan yapmış durumda bekliyorum bakalım ama henüz gelmedi inatçı 🤣🤣
Serapmehmet_19 Alshdksb ay şimdiki bebişler nazlı valla canları ne zaman gelmek isterse o zaman geliyolar, sağ salim alalım kucağımıza inşallah
Saara1401 Serapmehmet_19 ağdanızı yaptınız mı şimdiden erken mi acaba ben bugün gıdeyım dıyordum kuaföre
Bydzz Eymeninannesii217 bende 37+1 im doktorum 20 Nisan ama bu saatten sonra heran gelebilir hazırlıklı ol dedi
Hatice_551 Serapmehmet_19 37+0 uygulamaya göre son 21 ama bana da o kadar beklemeyecek gibime geliyor 🙈🙈 37.haftayı da gördük ya artık içim rahat 😌 Gelebilir minik kuzum 🥰
Serapmehmet_19 Saara1401 kuzum ben en son 35.haftada gitmiştim kuaförüm biraz uzadın doğuma yakın zamanlar gel bidaha üstünden geçeyim temiz olur 40 ını çıkarır demişti şuan tek tük çıktılar gibi bu hafta gideyim diyorum ne olur ne olmaz valla temiz olayım, sen kaç haftalıksın kuzum son haftalarsa git nolcak
Saara1401 Serapmehmet_19 bende 38 olucam iki güne kuaför bekleyelim demişti ama olur ya alttan muayene gerekir diye gitmek istiyorum yarın kontrolüm var canm bugün temizletmek istedim
Serapmehmet_19 Saara1401 iyi olur canım git tabiki ne olur ne olmaz alttan muayene gerekirse temiz olur en azından, ben devlet hastanesine gidiyorum alttan muayene yapmıyorlar ama yinede her an doğum olabilir diye temiz olmak istiyorum
Saara1401 Serapmehmet_19 aynen canım en azından doğum başlarsa vs ağdalı olmaz ise o zaman traş bıçağı ile kolay olur ıkı dk da napalım artık