goksunaktas ellerim ayaklarım kaşımaktan yara oldu doktorum son haftalarda olabileceğini söyledi hatta ne olur ne olmaz diye sağlık ocağında karaciğer enzimlerine baktılar kan tahlilinden onlarda güzel çıktı ama çok çok kötüyydüm benimde 36 da başladı şimdi 38+3 baya baya azaldı çok çok az kaşınıyor Doktorum bi krem vermişti hiç bir işe yaramadı bi yakınımın önerisi ile kantoron yağı sürdüm o gerçkden iyi geldi rahatlattı