Ben kilolu sezeryan li olarak
Ameliyattan sonra 6 saat kesinlikle kaldirmadilar sonra hemsireler geldi beni giydirdi önce yataktan dogrulduk sonra oturduk sonra kalktık ilk kalkinca kesinlikle karşıya bak içinde bir boşluk varmista dolmuş gibi hissediyorsun ama kendini bırakmazsan cok rahat adimlamaya başlarsın. 10 15 adim sonra hersey normale dönüyor gibi koridor boyu yürümeni istiyorlar ne kadar hareket okadar erken toplama benim ilk 2 3 gün sizlamalarim oldu sonra hafifledi ama öksürmek gülmek ciddi agrilar yaptı 10 gun kadar. Yatıp kalkmada sorun yasamadim bebeğimlede ilgilenebildim. Sezeryandan korkma bence allah bebegin için kuvbet veriyor sana. Rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah