yuksell07 Sağ tüpüm geçen ay alındı yoğun enfeksiyon varmış hamile kalıyorum fakat düşüyordu 1 yıldır hiç hamile kalamadim doktor laporoskopi sonrası yumurtlama tedavisine devam ederiz demişti ve bugün gittim gonalf 450 verdi 75 ml günlük ve 6 gün vurulcam sonra kontorl ve ovitrella dedi böyle olup hamile kalan varmı yoksa budami boşa
minisinannesi07 yuksell07 gonal f ve ovitrelle kullandım. 3 senedir bebek istiyorduk nasip olmuyordu elimde de bende de sorun yoktu. Hsg de çekildim, klomende kullandım, aşılamadan önce bi kere daha deneyelim dedik ve gonal f ve ovitrelle ile hamile kaldım şükür ama ben 10 gün boyunca günlük 150 olarak kullandım doktorlar herkesin kendi durumuna göre bi dozaj belirliyorlar, inşallah hayırlı bir sonuç alırsınız 🙏🏻
Filiz-kkn04 yuksell07 merhaba benim de sol tüpüm alındı enfeksiyondan 2 ay geçti şimdi gonalf ignesi verdi çatlama ignesi progeston filan hamile kaldınızmı
yuksell07 minisinannesi07 hsg cekildim sağ tüp tıkalı çıktı yinede klomen ve ovitrella kullandım ama olmadı geçen ay laporoskopi oldum sağ tüp alindi bu ay doktorum gonalf verdi günlük 75 cc sonra ovitrella kullanicam inss olur 🤲🏻
Bfduam minisinannesi07 yan etkileri fazlasıyla oldu mu? İlk yumurta takibin mıydı? Hayırlı olsun yavrunuz şimdiden🤲
yuksell07 Ceyda76 gonalf 450 olanı aldım ama kalem gibi olanı 750 TL’ye aldım dün içinde 12 tane iğnesi var
minisinannesi07 Bfduam ilk değildi. Yan etki olarak neyi kastediyorsunuz fiziksel ya da ruhsal anlamda mı sorduğunuzu bilmiyorum ama kabızlık, mide bulantısı(çok az),arada kasık ağrısı ve şişkinlik yaptı biraz. Haricinde herhangi bir problem yaşamadım ilaçları kullanırken. Sadece bir süreden sonra cilt hassaslaşıyor iğne yaptığınız alanı değiştirmek gerekebiliyor ben bir hafta kadar göbekten yaptım sonra hassasiyet yüzünden kola geçtim mesela.
minisinannesi07 Bfduam tabi sonrasında hamile kaldım ve ohss oldum hastanede yatmak durumunda kaldım ama buda herkesin başına gelen birşey değil zaten. Çok teşekkür ederim güzel dileğiniz duanız için, amin inşallah 🙏🏻 Rabbim size de doğru zamanda sağlıkla sıhhatle nasip etsin inşallah 🙏🏻
Bfduam minisinannesi07 merhabalar tekrar, Ruhsal da, fiziksel de, Bende müthiş baş ağrısı ilk günden bitene kadar, ateş, kızarma yüzde, stres, gerginlik, bulantı, yorgunluk haliydi.
Bfduam minisinannesi07 bende çok teşekkür ediyorum iyi dileklerine, duana🤲 Bende kardeş düşünüyorum rezerv azlığı var, inş yine nasip olur. Ilk takibinde oldu mu senin? Okuyorumda çoğunda ikinci, üçüncüde oluyor gibi. Benim ilkinde olmayınca insanız haliyle hep mi olumsuz olacak diyorsun.
minisinannesi07 Bfduam ben daha önce hsg çekildim , hsg den sonra biraz kendiliğinden denememi istedi doktor çünkü hsg den sonra hamile kalma ihtimali artıyormuş. Ama malesef olmadı. Ardından klomen+ovitrelle ile denedik 4 ay. 2-3-4 yumurta geliştirdiği zamanlar oldu ama yine olmadı. Sonrasında gonal f kullandım ilk ay oldu ama tabi önceki aylarda art Arda klomen filan kullandım onların da etkileri vücudumda sürüyordu muhtemelen iğneleri kullanırken.doktorumda ilaçların etkileri tam atılmamışım iğneleri kullanmamın daha olumlu sonuç yaratabileceğini söylemişti. Bu sefer de olmasaydı aşılama deneyecektik.
Bfduam minisinannesi07 iyi ki de olmuş o kadar takip sonrası yıpratıcı olurmuş. Ben bir kez yaptırdım, ikinciye cesaretim yok o süreci blirsin. Rabb’im sağlıkla kucağına aldırsın meleğini🤲
busesenaoz minisinannesi07 bebeğinizi kucağınıza sağlıkla aldınız mı şu anda ben de aynı surecteyim yeni öğrendim betam 34.4 çıktı adetime daha var
minisinannesi07 Bfduam amin inşallah teşekkür ederim 🤲🏻 Rabbim şu mübarek günler hürmetine sizin de yüzünüzü güldürsün inşallah 🙏🏻 💕
yuksell07 Filiz-kkn04 mrb bende senin gibiydim ama kalamadim hamile catlama iğnesi ile olmadı bu ay aşılama yapilcak onun tedavisindeyim