Ykalkn İyi akşamlaar, 17+3 günlük olduk🐣 sürekli olmasada bebeğimin hareketlerini hissediyorum o hareket ettkçe karnımda anlık ağrılar oluyor, aynı durumu yaşayan var mı acaba? Buyrun akşam sohbetineee🐞💕🍀🌸
Kizilkafaa Ykalkn Ben de 16 haftalığına ancak şu anda daha maalesef hareketini hissedemedim her elim karnımda hareket etmesini bekliyorum🥺🥺
Semrasular Ykalkn bende 17.haftamda hissetmiştim şuanda 20+3 haftalığız babamızda arada eliyle hissetmeye başladı 😁 erkek bebekler genelde daha erken hissedilirmiş benimde oğlum olacak hiç durmaz kıpır kıpır 😅
muserref02 Ykalkn Tam da anına denk gelmiş bir post oldu🌸 18+3 haftadayım dün de hissetmiştim ama pek anlayamadım ilk hamileliğim 🤦🏻♀️ Ama bugün o kadar net hissettim ki farklı bir duyguymuş💗 Ve hareket esnasında karnım ağırmıyor ama bazı zamanlar göbek deliğimin olduğu yer ve yan taraflara doğru bir ağrı hissediyorum karın genişlemesiyle alakalı olduğunu düşündüm☺️
Ykalkn Kizilkafaa bende 2 gündür net olarak hissediyorum,ilk başta gaz köpürcüğü gibi hissetmiştim karnımda 🦦 iki gündürde net olarak hissediyorum merak etme yakında hissedersin allahın izniyle 21. Haftaya kadar hissedilemeyebilir diye okumuştum.💕🌸
Ykalkn Semrasular Yaa 🐣 benim karnımın ne tarafında olduğu bile bakınca belli oluyor sanırım içim dar , benimde kızım olacak🤲🏻🐣🐞
Ykalkn muserref02 Yaaa 💕 dediğiniz gibi çok farklı bir duygu😇 benimde göbek deliğim acıyor, bugun o kadar ani ve hızlı hareket edince karnımda anlık bir ağrı hissettim, dediğiniz gibi karnımızda bebeklerimiz de büyüyor 🍀🍀🥲
linsmea Ykalkn 20. Haftadayım 16 dan beri hissediyorum, benim de oyle acı oluyordu. Ama şu an olmuyor 😊 ben oturunca dinlenirken hareketleniyor. Ruh halimden çok etkileniyor. Ben mutluyken kıpır kıpır oluyor 🥰
meryem_krkmz Ykalkn Bende 30+2 deyim benimkide maşallah gece uyutmaz sabah erken uyandırır hayırlısıyla kız annesiyim bende😍
Ykalkn meryem_krkmz Maşallah ya 🐞 inşallah benimde uyanacak kadar hissedeceğim günler bir an önce gelir🤲🏻😇❤️🥰
sendekimsinnn Ykalkn bebeğinizin cinsiyeti ne acaba ben 18 haftalık oldum ama hala bişey hissetmiyorum
Ykalkn sendekimsinnn Bebeğim kız 🍀💕 kişiden kişiye göre değişiklik gösterebilir canım 21. Haftaya kadar hissedilemeyebilir diye okumuştum 🌸💕