Eslemdemr0309 ebru2871 aynı haftadayız 🥰 ben güzel bisey bulamıyorum bol tişörtler hamile pantolonları var ama hepsi sade bi gösterişi yok güzel elbiseler tişörtler arıyorum ama bulamıyorum eşimin de bütün tişörtleri siyah sıkıldım siyah giyinmekten 🤦🏻♀️😁
Svmbstp Eslemdemr0309 benim de birtane esofmanım var 😂 sağolsun yıkayıp yıkayıp peteğşn üstünde kurutup giyiyorum 😂 hamilelikten sonra tablo yaptırıp duvara asacağım 😂😂😂😂
Eslemdemr0309 naimegrbz güzel bisey yok cunku biz hamileleri hiç kimse düşünmüyor düşünenler de pahalıya satıyorlar saolsunlar 🙁
SevcanBal Eslemdemr0309 bn tesettürlü biri olarak renk re k ekbise aldim yazı efil efil ekbiseyle gecircem baya 90-100 TL elbiseler daha alcam 😂 bir tek çekim için mavi bol tüllü bir elbise bulamadım ya çok pahalı yada o oaraya değmeyecek elbiseler oluyor 😔
Eslemdemr0309 SevcanBal ben dış çekim elbisemi dolap uygulamasından aldım çok uygun ve güzel ürünler var orda isterseniz ordan bakabilirsiniz
Eslemdemr0309 SevcanBal güven verici sayfalar çok var bizim gibi anne adayları veya anneler de çok var o uygulamada ben rahatlıkla aldım 🥰
Elfs Eslemdemr0309 aslında biraz daha sabredebilseniz havalar sıcaklayınca direk yazlık bol döküm elbiselerde alabilirdiniz hem sonra da kullanırsınız hamile kıyafetini sonra kullanamazsınız.
Demirssmomm Eslemdemr0309 31 haftalığım sütyen dışında hiç bişey almadım. Çok zorda değilseniz önermiyorum boşa masraf