Beklenen adet günümde 19 ile öğrendim. Çok endişelenmiştim herkesin yüksek benimki neden düşük diye. 2 gün sonra 71 oldu. 1 hafta sonra ise 1500 lere çıktı. Diyeceğim o ki kimse ile kıyaslamamak lazım. Boş yere stres yapmaktan başka bir şeye yaramıyor 😊