Sinemyildirim54 Selmad 498di kese vs oluşmamıştı 2 gün sonra tekrar kan verdiğimde 2000 küsürlerdeydi
Aslymn Selmad Ben reglim 9 gün gecikince test yaptım negatif çıktı 10 gün gecikince kan verdim ilk betam 31di 2 gün sonra 122 oldu sonra gittikçe yükseldi şuan 8.haftadayız şükür
Selmad Ben de adetime 3 gün kala 115 le öğrendim. Yarına kadar nasıl sabredeceğim vakit nasıl geçecek bilmiyorum 🙈