neval270071 valla şöyle ki özelde 16 da gittim kız gibi dedi bi çıkıntı var ama klitoris olabilir dedi. 10 gün içinde muayene bedavaydı. 16+6 da gittim. Kesin erkek diye o fotoyu verdi. Erkek dedim zaten öyle hissediyordum isim falan baktık yani. Pazartesi 17+1 olduk devlete gittim zaten hastanede çalışıyorum. Doktor çok da özenli bakmadı aslında . Ama kötü bi doktor değildi. Kız deyip oturdu masasına hemen. Kesin mi dedim hayır değil ayrıntılıda kesin öğrenirsin artık dedi, bacak arası boş gördüm sadece. Bugün ( 18. Hafta) başka bi doktora gittim iyice baktı oğlan bu dedi gösteriyor kendini, hatta bana da gösterdi ekranı. Gördüm bariz bi şekilde