Zilan1 benimde 12+4te ultrasonda çok büyük ihtimal erkek dedi
Sonra fetal dna testinde kız çıktı. Sonra tekrar baktı tam görememekten birlikte 3 çizgi gördüm buda kız olduğunu destekler zaten fetal dna yanılmaz gibi bisi dedi. Bakalim haftaya gene gidicem ne dicek 😅 sağlıklı olsunda gerisi önemli değil bakalim