aselaslan321 bende 4 aylık evliyim ben kontrol için değil de adet akıntım için gitmiştim gebelik düşünüyorm diyince direk folik asit verdi adet olursan da hormonlarına bakalım 2.3. günü dedi istersen git aklında takıntı kalmasn ama 1 sene normal diyor doktorlar