aselaslan321 Arkadaşlar 1 yıllık evliyim. 8-9 aydır korunmasız ilişki yaşıyoruz. Çocuk istiyorum. Doktora görünmek için erken mi? Bu süreçte folik asit kuşlanmalı mıyım??şimdiden cevaplayanlaea teşekkür ederim 🌸
MerveeD aselaslan321 1 aylık evlıyken korunmayı bıraktım ve saglık ocagına gttım folik asit kullanmamı ve 6 ay ıcerısinde gebe kalmazsam kadın doğum doktoruna görünmem gerektgını söylemişti canım.
Unlukacar aselaslan321 folik asit e başla canım benimde 7 ay olmadı ovulasyon testi ile hamile kaldım yumurtlama dönemimi hep kaçırıyormuşum denemeni tavsiye ederim canım
Rum-1 aselaslan321 10 ay korunmasız ilişki sonrası hamilelik olmayınca kadın doğum uzmanına göründüm tahlil yapıldı hormonlarıma bakıldı canım eşimde aynı şekilde sperm testi verdi hiç bi sorun çıkmadı doktor ilişkiye girmemiz günleri söyledi o ay hamile kaldım :) birazda kafa rahatlığı önemli o denediğimiz 10 ayın 5 ayı ovülasyon testi kullanmıştım ama başarısız olduk çünkü ister istemez takıyoduk kafaya acaba olucak mı diye
Aisnori aselaslan321 Merhabalar! Folik asiti hamile kalmadan 3 ay önce başlayabilirsiniz! Çok faydası var!
aselaslan321 Unlukacar çok teşekkür ederim. Hamgi uygulamayı kullanım ovülasyon için. Var mı önerin? 🙏🏻🌷
Unlukacar aselaslan321 ben laboquick marka ovulasyon kaset test aldım canım uygulamadakiler sistematik bu senin tam ovulasyon gününü gösteriyor
aselaslan321 Rum-1 eşim doktora görünmemi istemiyor. Henüz erken ddiyor. Bende kontrol amaçlı gitmek istiyorum bana da dua et canım☺️🤲🏻
Rum-1 aselaslan321 hayırlı zamanda Allah nasip eder inşallah canım 🙏🏻 1 -2 ay daha bekle o zaman eğer olmazsa kesin görünmenizi tavsiye ederim doktora ☺️
aselaslan321 Rum-1 amiiiin dua bekliyorum senden🌸 ovülasyon sürecimi bilmem için uygulama var mı bildiğin?
Biroglanannesiii aselaslan321 canım benim gebeliğim ne ara oldu bilmiyorum hiç folik asit dahi kullanmadım o süreçte sadece adetten 5 10 gün sonra ve önce düzenli ilişkine gir yeterli herkesin bedeninden bedenine değişiyor inşallah yakında güzel haberi alırsın
aselaslan321 Biroglanannesiii amiin İnşaAllah. Eşim benim kadar istekli değil ilişki konusunda. O yüzden haftada en fazla 2 oluyor
smglplt1453571 Tek önerim hamileliği kafana takma stres yapma çünkü yumurtalıkların etkileniyor 2 günde bir iliskiye girmeni öneririm hic beklemedigin anda zaten rabbim nasip ediyor inşallah emeklerinizin karşılığını en kısa zamanda alirsiniz
Eylulperisi aselaslan321 süt hormonu kuzum adetin 2 yada 3 günü hormon testi yapılıyor ben 4aylik evliydim hiç korunmadik bı hormonlara baktirayim deyim prolaktin yüksek çıktı ilaç verdi kullandım 1ay sonra oldu sandık ama malesef kimyasalmis
Gulcingezer aselaslan321 ovulasyon testi oneririm canim yumurtlama gunlerini net ogrenip iliski yasarsn folik asit de kullan mutlaka ve vitaminler vucudunu hazirlar