Ben de evlendiğimde 53 kiloydum, sonra pandemide 68 oldum. 63 kiloyla hamile kaldım şu an 80 kiloyum. Kendimi hiç beğenmiyorum ama bunun geçici bir süreç olduğunu biliyorum. Bebeğimizin sağlığı çok daha önemli. Kilo bir şekilde alınıp veriliyor bence canınızı sıkmayın. Sağlık olsun hepsi hallolur.