Gulistan Anneler sizdr durumlar nasıl 36.haftamıza girdik.yalancı sancılarım oluyor ara ara.doğum korkusu sardı şimdiden
Mrvttz Gulistan 37+1 🤗 cati, bel, kalca agrisi.. son haftalar gercekten zormus 😥 ve normal dogumdan korkamayan kendini hazir hisseden beni yavastan korkular sarmaya basladi 😟
Sydgrdl Gulistan bende 37. Haftadayım 39 da sezeryan olcam kısmetse hem heyecanlı hem korkuluyum artık gece uyku uyuyamiyorum hayırlısıyla insan bi an önce doğurmak istiyor 🙃
Feraye Gulistan bende 36 ya girdim ve doğum korkusu benide sardı sancılarda kendini göstermeye başladı 🙂
Gulistan Tugceyunus allahm yardmcın olsun sag salim kucagına alrsn inş bebegini.niye sezeryan olucaksn canm
gizemmm Bende 35+1 deyim çok heyecanlıyım Bu aralar yemekten sonra Karın ağrım çok oluyor midem çok ağrıyor
Ogretmenanne Sinemm bende 35 +1deyim adet agrisi gibim ağrı var bende de ve belim akşamları çok ağrıyor. Ayrıca geceleri karnım çok kasılıyorum sende Var mı canım
Sinemm gizemmm Vajina ağrıyor canım afedersin ama dudak kısımları et kesiği gibi hareket esnasında çok acıtıyor batıyor
Aylin Bende 37+3 deyim heyecanliyim korkuyorum da tedirginlikte var tabiki ins kolay gecer dogumlarimiz 🙄
Gulistan Sydgrdl bi an geliyor dogsun istiyorum sonra dogum korkusu sarıyor diyorm eyvah nasıl doğurcam diyorum 😊
gizemmm Sinemm o bende oluyor ama çok sık değil iki günde bir belki. Ama oranın genişleyip açıldığını hissediyorum sizde gün içerisinde çok sık mu oluyor ara ara mı
Gulistan Feraye aynen sancılar ara ara geldikce insan hissediyor doğumun ii ce yaklaştığını 😊allah yardımcımz olsun canm
gizemmm Sanki idrara sıkışmışım gibi bir his oluyor bir de Ama lavaboya gidince Yok ya da çok az Sizde de bu oluyor mu? Yürüdüğümde o Ağrı bende de oluyor . Kasık fıtığı da ağrı yaptığı için ayırt edemiyorum kasık ağrılarını
NeslihanCaykara gizemmm aynen sanki uzun süredir tutuyormuş gibi oluyor gidiyorum çk az geliyor 🙁 35+6
Damla________ NeslihanCaykara gizemmm kızlar gaz kaçırıyor gibi cis kaçırıyor meleklerimiz sagolsun 😅
Nurege gizemmm bende 36+1 oldum canim sanki altına yapicakmisim gibi hissediyorum bi gidiyorum wc ye azıcık birde bel ağrısı az az da olsa var ocak 9 bemim doğumda kısmetse
gizemmm NeslihanCaykara geçen hafta böyle olmuyordu dediğiniz gibi baya Sıkışık hissediyorum ama gidince bakıyorum yok
NeslihanCaykara Damla________ gün geçtikçe zorlaşıyor yataktan koltuktan kalkarken kalça ağrılarım çok var sanki kalçam çıkacakmış gibi.yinede şükür Allah beterinden saklasın diyelim 🙏🏻