bebekveannesiii ben hepsini aldım ama çoğunu kullanmadım tabi henüz. 30. Haftama girdim neredeyse 15. Haftadan beri hamile külodu, atleti, pantolonu kullanıyorum. Hamile külodu çok kullanışlı bir şey. Ebebekten birkaç tane almıştım eskittim bile, bir daha alacağım lohusayken de kullanırım. Kesinlikle boşa giden bir para değil. Göbeğin üstüne kadar çıkıyor, çok rahat ediyorsun. Normal çamaşırın büyük bedenine hiç gerek yok bence. Lastiği sıkabilir, göbeğin ortasında kalır vs. Emzirme sutyenlerini de bir beden büyük aldım kapsız olanlardan. Gümüş kapak pahalı ama çok gerekli diyorlar. Orijinalini değil de onu da ebebekten aldım