bebekveannesiii Kızlar yukarda sorduğum gibi ne, ne kadar gerekli merak ediyorum. 28 haftadayım, ilk gebeliğim ve neler almam gerekiyor? Örneğin emzirme sütyeni ve atleti, gümüş kapak, depend, hamile kilosu, vs…. Bunlar gerçekten gerekli ve kullanışlı mı?
Gull_94 bebekveannesiii hıcbırını kullanmadım ben ya gereklımı dersenız kısıye gore degısır bunlar bana lazım olmadı yoklugunu aramadım o yuzden Hastanede ıkı gun kaldım ben hastnenın verdıgı elbıse asırı rahat ettırdı benı mesela öayıs sonu dogum yapmıstım ıkıncıde dusnebılırsınız 💁🏻♀️ Ikı ıc camasırı bı sutyen,ıkı atlet ıkı tsort tayt almıstım ben sadece bı cıftte corap Dus alacaksanız havlu ve sampuanı vs unutmayın Depend kımıne gore kurtarıcı ben rahat edemedım ıcınde aldgım gbı kaldı ama genel yorumlar cok olunlu bı paket alırsınız zaten ılk bı hafta yogun kanama olur sonrasına sonra bakarsınız Emzırme sutyejı hıc kullanmadım fıkrım yok ,gumus kapak kullananlar memnun yara olmaması ıcın tavu once dogru pozısyonda emzırmek gerek, Aklıma gelenler bunlar karısık olablır kusura bakmayın🤭
annemkk bebekveannesiii benim göğüslerin de normalde büyüktü emzirme sütyeni almıştım ama kullanamadım bence kullanışlı değil. Emzirme atleti de öyle pek kullanışlı gelmedi bana. Normal biraz bol bir stletin üzerinden göğsü çıkarmak daha kolay geliyor bana. Doğumdan sonra ilk zamanlar göğsüm yara oldu ve geçmedi. Gümüş kapak aldım 3 4 güne iyileşti. Ben de işe yaradı ama tam tersini söyleyen de var denemeden bilemezsiniz sanırım. Depend bence çok rahat ilk zamanlar kanama çokken kullanışlı oluyor. Hamile külodu bence çok iyi bir şey doğumdan sonra bile kullanıyorum. (Sezeryan olmuştum yara yerimin ve göbeğin üstüne geliyor iyi oluyor.) Pamuklu güzel birkaç pijama mutlaka alın. Ben ilk zamanlar her gece sırılsıklam terleyerek uyanmıştım. Sürekli kıyafet değiştirdim. Birkaç tane olması rahatlatır. Üstünüze de alabileceğiniz sabahlık türü.bir şey de alın gece emzirmeye falan kalkınc üstünüze alırsınız üşümezsiniz. Aklıma ekstra bir şey gelmedi. Bebeğinizi sağlıkla alırsınız inşallah kucağınıza. Sağlıklı güzel doğumlar 🥰
35SD28 bebekveannesiii sadece Emzirme sütyeni aldım. Atleti alınsa da olur alınmasa da. Göğüs pedi mutlaka alın derim. Ben sonradan aldım ilk almak lazımmış. Normal ped alabilirsiniz. Çünkü sık değiştirmek şart enfeksiyona karşı kendinizi korumak adına. Sütyeni aynı alabilirsiniz ben öyle yaptım. Süt doldukça biraz şişiyor ama bebek emdikçe de iniyor 🙈
dml33 bebekveannesiii bu yazdiklarindn emzirme sutyeni aldım o rahat kullanışlı biside ilk çocuk emmedi benim ondan pek yorum yapamicm sağım yaparken raht oluodu ama hasta bezi vardı evde onu goturmustm hastaneye eve gelirken normal ped takmistm cok kanama yoktu yani sezeryandim bu arada lohusa kulodu deilde yüksek bel bi kaç beden büyük külot almistm dikiş üstüne cikan tarzı anne kulodu😅😅
bebekveannesiii Bide merak ettiğim bişey daha var normalde 95 numara sütyen kullanıyorum🙈 Emzirirken temelli büyüyecekse kaç beden almam gerekiyor? 😀🤔
Ebrar_63 bebekveannesiii ben normalde 85 takıyorum emzirme döneminde 95 takıyorum tabi herkesin göğsü aynı değil benim aşırı büyüyor
Erenediz bebekveannesiii emzirme sütyeni ben 2 tane almıştım ama sor kullanışlımı 😁 değil malesef sporcu sütyenleri cok cok daha iyi büstiyerler var şimdi likralı hiç emzrme sütyeni alayım deme bence zaten penye bişey rahatta edemiyosun emzirirkende sağdanmı cıkarıyım soldanmı onla uğrasılmıyo illaki acıyosun kıyafeti indiriyosun üzerine
Buki35 bebekveannesiii benim ikinci gebeliğim kuzum emzirme sütyeni (bende 95 takıyırdum 105 beden aldım zaten onlar acuk annelerimizin yarın akleti gibi ama olsun napalım süt olsunda) lohusa pedi göğüs pedi bol bambu iç çamaşırı falan aldım göğüslerim şimdidem catlamaya basladı diye göğüs ucu kremi aldım gümüş kapağa gerek yok zannımca mayısta doğuracagım için emzirme atleti almadım bitane tam takım lohusa seti biriki indirimden picama temiz havlu…yani göğüs pompası süt poşeti falan almadım hiç…
bebekveannesiii Gull_94 çok teşekkür ederim canım 😊 valla ben de senin gibi düşünüyorum kimi yorumlarda aaa çok gerekli olmasaydı yapamazdık denmiş, kimisinde de senin de dediğin gibi hiç kullanmadım denmiş. Kilotlari büyük beden normallerden almayı düşünüyorum ama sütyen de beden ne olmalı veya normalde kullandıklarımdan mi yoksa bez gibi olanlardan mi almalıyım bilemedim emzirme sütyeni almak istemiyorum. 🤷🤷
Nisa1Aras2Seyhan bebekveannesiii ben dediğim gibi 100 numara toparlayıcı bez sutyenler oluyor onda rahat ettim göğüslerim sarktı ilk çocukta takamdim diye ama şimdi 3 te takıyorum rahat da bez.olunca desteksiz sütyen
Hasretim16 bebekveannesiii bence büstiyer tarzı al süngerli. Benim doğuma 1 hafta var. Şimdiden aldım kullanıyorum mis gibi çok rahat. Bence emzirme sütyeni falan para tuzağı. Ona vereceğim paraya 2 tane süngerli büstiyer aldım sanki yok gibi çok rahat.
Gull_94 bebekveannesiii evınızın ıcınde emzırmek ıcın normal bez olanlardan alın bence Cunku normal sutyenle zor oluyo bıraz sıyırması bıde ılk zamanlar emzırırken dıger gogus akıyo yada emme suresı gelene kadar gogus oedı kullanırsınız bellıde olmaz gogus ucu vs ve rahat edersınız tamamen bez sutyen olurda veya sporcu atletı aynı sekılde Onemlı olan rahat sekılde emzırmek ve goguslerınızı sıkmadan serbest kalması bazen agrı sızı oluyo cunku Beden konusuna gekınce ben ıkı ust beden aldım dogumdan hemen sonra hamıleyken goydıklerımı goydım tam oldu Gogusler terbıye olduktan sonra da artık beden konusunu ınceleyebılırsınız Ilk ıkı uc ay zaten epey buyuyo veya sut dolayısıyla sısıyo sonra yumusuyo
bebekveannesiii annemkk Çok teşekkür ederim gümüş kapakta kararsız kaldım ama depend de kiloma göre bulabilirsem alırım xl küçük gelir diye düşünüyorum peki sütyeni ne almalıyım bez gibi olanlardan mi yoksa normalde kullandıklarımdan mi? Bide 1 beden büyük alirsam şimdi ,100- 110 mu almayiliyim 😂😂😂 o kadar büyür mü yaaa
bebekveannesiii 35SD28 evet göğüs pedini şimdiden aldım ve ped de e paket büyük boylardan aldım sütyen de kafam karıştı normalde 90-95 kullanıyorum 100-110 mu alıcam o kadar büyür mü diye düşünüyodum😂😂😂 sanırım dolgusuz 95 olur 🤔
annemkk bebekveannesiii ben benz sütyenlerden aldım. Hamilelikte önce 85c kullanıyordum şimdi bezlerden 110 aldım 🥲 (inşallah ileride küçülürler😅) normalde kullandığımı gibi de aldım o da 90e ama göğüsler iyice büyüyünce o tipler küçültücü gibi oluyor ya göğüsleri sıkıyor biraz. Dışarıda kısa süreliğine falan giyilir ama evde falan rahat etmek için bezlerden alın mutlaka. Sütyensiz de büyüdükleri için sarkıp ağırlık yapıyorlar olmuyor. O bez sütyenler rahatlattı beni.
Aysh89 bebekveannesiii bn sütyeni normal de 75 80 kullanıyorum hamile olunca 85 aldım küçük geldi aldığım yerdeki bayan daha da büyüyor göğüs istersen getir değişirim dedi
Sumiire bebekveannesiii aynı bedendeyiz ben emzirme atleti almadım gögüslerim buyuk rahat edemem diye sütyen olarakta sporcu sütyeni gibi aldım lcwden onları koydum sizede fikir olsun gümüs kapakta biraz pahalı eğer ihtiyacım olursa o an alırım diye düşündüm şimdiden alıp boşa masraf yapmadım dpend de 105 kiloyum xl aldım açtım baya buyuk olur bana sizin kilonuzda yüksekse alabilirsiniz kürtaj oldugumda hasta bezi takmışlardı küçük gelmişti ped koymuştum bende kilot olarak bir tane lohusa kilodu aldım 2 tanede yüksek bel banane kilotlarından aldım 😅 lohusa kiloyu pahalı diye göğüs kalkanı aldım burda tavsiye üzerine süt akarken toplasın birde camasır tahriş etmesin diye göğüs losyonu almadım ayva jeli yaptım koydum dolaba onu kullanmayı düşünüyorum tabi daha doğurmadım bana mantıklı gelen seyleri yazdım sana
Karamela- bebekveannesiii Bilmem biliyor musunuz. A-B-C göğüs ölçünüz, 90-95 vb rakamlar da sırt ölçünüzdür sütyende. Yanlış almayın diye bilgilendireyim dedim.
bebekveannesiii annemkk mutlaka onlardan alıcam ilk bebek olunca insan tecrübesiz oluyo teşekkür ederim🌺
bebekveannesiii dml33 😂😂 işte ben de o anne kilotlarindan almayı düşünüyorum daha rahat ettim şu anda da onlardan kullanıyorum 🤭🤭ama emzirme sütyeninde kararsız kaldım açıkçası🤷
dml33 bebekveannesiii emzirme sutyeni kaplı varms bide bez gibi bn bez gibi olandan almistm e bebektn şuan bile goguslerm çok hassas olduğunda takiyorm yumuşak oldugundn evde ozellikle 1 tane daha alicm doğum için 1 beden büyük almistm
Deletedmom727271 emzirme sütyeni görebileceğin en gereksiz şey olabilir normal sütyen de aynı işlevi görüyor boşuna para verme 😂😂
bebekveannesiii Deletedmom727271 ben de öyle düşünüyorum hatta ablamda aldı ama kullanmadı ama bazı yorumlarda aaa olmasaydı ben ne yapardım gibi şeyler okuyunca kafam karıştı 😂😂
Deletedmom727271 bebekveannesiii normal sütyen de iş görüyor bence 😂😂😂 gerek yok ilk hamileliğim de aldım kullanmadım. bunda hiç almayı düşünmüyorum yine de sen bilirsin tabi. 😊
Myssrblgn bebekveannesiii Normal zamanda destekli balenli sütyen kullanan bir insan emzirme döneminde bunu kullanamaz haliyle. Ama normal zamanda da toparlayıcı desteksiz balensiz sütyen kullanan kadınlar rahatlıkla emzirebilir ve bu yüzden emzirme sütyenine hiç gerek yok gibi yorumlar yapabilir 😁 Ben destekli sert sütyen kullanan biriyim ve bu yüzden emzirme sütyeni olmasa da büstiyer tarzı bir sütyen şart diyorum.