caglaolmeZ paketlenmiş ürünler sağlıklı değil, sürekli yememek şartıyla bişe olmaz, tüp bebek tedavisi ile bebek sahibi olunca, ister istemez daha evhamlı olunur…
Hani şöyle bir laf var tüp bebek annelerinde bebek olunca, onu yemeyi bırak yanından bile geçmem gibi… 😬😉çünkü zor sahip oldukları için anlıyorum yadırganacak durum yok sıkıntı yok🌸😉🤗