caglaolmeZ hayır hiç birsey olmaz kendini böyle şeylerle korkutma canın ne istiyorsa ye iç hamileliğin tadını çıkar ben ilk gebeligimde herseyi kafaya takardim sürekli bisey olurmu bebegime diye düşünürdüm hayırlısıyla sağlıkla çok şükür kucağıma aldım gereksiz yere kafama herseyi takip gebeligimin tadını çıkaramadım Rabbim onu sana yazmışsa hic hirsey olmaz canım